Blogger Backgrounds

Friday 13 September 2013

Cinta Akan Datang Dan Pergi :')

Cinta ? 
Sekejap bahagia sekejap derita . Kann ? Kadang - kadang cinta mengajar kite erti pengorbanan dan pasrah . Seyess , aku nak sangad merasai ape yang 'Sweet Sour Couple' rase . Nak jugak rase relationship kekal bertahun - tahun lamenyee . Tapi , hampehh ~ Angan - angan dalam kain selimut jee :'( 

Cinta banyak mengajar aku tentang kehidupan dalam menghadapi dugaan , cabaran dan rintangan . Walaupun break, aku tetap boleh teruskan hidup seperti sedia kala . Kekadang perempuan jadi gile sebab break tapi aku still lagi waras . Syukur Alhamdulillah :) Aku jeless jugak senarnyee tengok orang dating , hang out ngan boyfie tapi siapalah aku kann ? Acecehh ~ Poyoo betol --"

Cerita tentang cinta . 
Btw , selama 2 bulan lebih ni ramai dah lelaki yang aku kenal tapi sume nyee belum cukup syarat lagi . Alaaahaii ~ Honestly , aku tak memilih pun tapi aku cari yang terbaik untuk dijadikan pasangan hidup . Jyeahh ! Niat aku cari pasangan hidup bukan nak jadikan sebagai Boyfie a.k.a Ghewe tapi aku nak jadikan sebagai seorang suami yang sah . InsyaAllah :)

Jatuh cinta ? 
Aku pernah jatuh cinta kat mamat ni . Dia baik sangad , kelakar , and caring . Hubungan kami tak kekal lama pun sebab aku confius sama ada dia betol - betol seyess ke main - main -,-" lepas korek punye korek rahsia dia , stalk fb dia , baru lha aku kenal perangai senar dia macam mane . Punye lha burukk ! Tapi , aku still rase berkenan kat si dia . Ceewahh ~ Mudahnyee dia lafaz 'I Love You' and then lepas aku cakap ape yang buad aku confius , buleh pulak dia pergi macam tu jee . Hmmmm ~ Name lagi 'Janton' kann ? Apakan daya , kami berdua takde jodoh :'( Now , dia pun dah bahagia dengan pilihan hati dia . Hope , mereka kekal hingga akhir hayat :)

Sekarang , pintu hati aku dah beku macam peti ais . Tiada cinta , tiada sayang , tiada air mata :) Setakat berkenan tu ade lhaa tapi tak sampai tahap nak couple bagai . Hee ~ Aku harus bangkit ke dunia realiti dan fokus untuk mase depan . Cinta akan datang bergolek nanti . Cume cepat atau lambat jee . InsyaAllah , kalau dah jodoh , tak ke mane punyee :) 

Hokay , thats all for happy friday . Time kasih spend time bace bnde karut mengarut ni . Hihii >,< 


No comments:

Post a Comment